środa, 19 czerwca 2019

Robię sobie wakacje

      Gdybym jeszcze pracowała w szkole, dziś żegnałabym się z moimi uczniami i wracałabym do domu z ogromną wiązanką kwiatów. Jednak już dawno minęły te czasy, więc muszę sama robić sobie wakacje. Od dłuższego czasu na zachodzie Polski panuje niesamowity upał, aż nie chce się logicznie myśleć. Na dodatek dzieją się w naszym kraju potworne historie, o których aż strach pisać, a co dopiero komentować.
   Uprzedzam, że mam się dobrze, ale przez jakiś czas nie będę się odzywać na moim blogu, co nie znaczy, że nie będę zaglądać na zaprzyjaźnione blogi. 


   Życzę wszystkim internautom  miłego odpoczynku.

36 komentarzy:

  1. W takim razie życzę udanych wakacji(także tych od bloga :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Droga Anno!
    Miłych wakacji, udanego odpoczynku i przyjemnych wrażeń w chłodniejsze dni.
    Muszę Ci powiedzieć, że nie tęsknię za chłodnymi dniami. Uwielbiam takie temperatury i dopiero teraz jestem w swoim żywiole. Dziesięć minut odpoczynku po obiedzie i już idę do warzywnika pielić grządki.
    Przesyłam Ci moc serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takie temperatury jakie mamy obecnie 30° C ++++

      Usuń
  3. Odpoczywaj więc tak, jak lubisz, samych miłych chwil życzę.
    Kwiaty dostawałam, gdy uczyłam angielskiego w 1-3, bibliotekarze dostają kwiaty...od koleżanek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanych wakacji :) Dużo pozytywnej energii :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanego wypoczynku Anno.
    No i żeby te upały się skończyły!!!
    :-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, to przyjemnego odpoczywania. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Próbowałam zamieścić komentarz pod notką o bobrach, ale pokazała mi się wykrzywiona buźka.Mam nadzieję, że z tym nie będzie tak samo: odpoczywaj, łap promienie słoneczne i dobry humor. Jeżeli tak jak większość Twoich imienniczek obchodzisz swoje święto 26 lipca, to wtedy tu wpadnę. Do miłego zobaczenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zatem udanych wakacji i miłego wypoczynku. Pozdrawiam z Warmii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj początkiem lata
    Właśnie cieszymy się najdłuższymi w roku dniami. Poranki są długie, a wieczory pachnące. Dlatego nie dziwię się, że jak [rawie co roku robisz sobie przerwę. Odpoczywaj Aniu i wracaj z kolejnymi ciekawymi opowieściami. Teraz tylko zatrzymaj zegarek i rozejrzyj się dookoła.
    Pozdrawiam wszystkimi zapachami początku lata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj letnim porankiem
      Cieszę się, że pomimo wakacyjnej przerwy zaglądasz do mnie.
      Zastanawiam się jak znosisz tą pogodę, Znamy się już trochę i wiem, że nie podobnie jak ja nie lubisz takich upałów. Za oknem z nieba leje się albo żar, albo gwałtowny strumień wody. Czy tak powinno wyglądać panowanie królewny Lato, do którego tęskniliśmy na początku roku?
      W takie dni najchętniej schowałabym się w chłodnym, zacienionym miejscu z książką w ręce i salaterką truskawek. Ale w przeciwieństwie do Ciebie muszę chodzić do pracy.
      Pozdrawiam ciszą poranka

      Usuń
    2. Witaj już w lipcu
      Dziękuję, że pomimo wakacji w blogowaniu, nadal do mnie zaglądasz.
      Pewnie cieszysz się, że te koszmarne upały minęły. Dlatego teraz:
      Usiądź na ławce
      pokrytej powojem
      w pełni lata
      i poczekaj
      przyniosę ci kwiaty z ogrodu
      Sołtysiak Aleksandra
      Pozdrawiam letnim powiewem wiatru i uciekającą chwilą już w drugim półroczu

      Usuń
  10. Klik dobry:)
    Pozdrawiam wakacyjnie i odchodzę od komputera, ponieważ jest tak gorąco, że nie da się przy nim wysiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę miłego wypoczynku :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłych wakacji, Aniu! Dziękuję, że uprzedziłaś o przerwie w pisaniu.
    Do poczytania jesienią!💕🌷💕

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałego odpoczynku Anno!
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. "Wesołych wakacyjnych świąt" Anno :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę spokojnych i udanych wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrego, owocnego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Udanego odpoczynku. Miłego zwiedzania i poznawania świata.

    OdpowiedzUsuń
  18. Droga Anno, jeżeli jesteś dzisiejszą Solenizantką, to przyjmij najlepsze życzenia, zdrowia, pogody ducha, życzliwości od ludzi. Mam nadzieję, że zobaczymy się po Twoim powrocie z wypoczynku. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  19. Też przez jakiś czas byłam na blogowych wakacjach - ot, brak weny i chęci ogólnej. Anno, miłych wakacji ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ty zrobiłaś sobie wakacje - mam nadzieję, że bardzo udane- a ja wracam nieśmiało do pisania. Jeśli znajdziesz chwilę, to zapraszam na maskakropka2.blogspot.com
    Pozdrawiam!🌷

    OdpowiedzUsuń
  21. Więc życzymy miłego wypoczynku. Na emeryturze, czy też nie odpoczynek każdemu należy się :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja także jestem zdania, że zrobienie sobie wakacji jest bardzo fajnym sposobem na to aby po prostu wypocząć. Pod warunkiem oczywiście że zmienimy całościowo miejsce wypoczywania. Warto także jest mieć ubezpieczenie na wakacje https://kioskpolis.pl/ubezpieczenia-na-wakacje/ gdyż wtedy bezpieczeństwo stawiamy na pierwszy miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnio kupiłam sobie roczne ubezpieczenie turystyczne takie jak to https://rankomat.pl/turystyka/roczne-ubezpieczenie-turystyczne-czy-to-sie-oplaca i trzeba przyznać, że jak za taką cenę to bardzo mi się opłaca takie rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  25. I nadal wakacje trwają? Tak zimową porą też dobrze odpocząć. Ale warto pamiętać o bezpieczeństwie, na wypadek gdyby wakacje weszły za bardzo! https://ubezpieczamy-auto.pl/ubezpieczenie-assistance/

    OdpowiedzUsuń
  26. Moim zdaniem warto sprawdzić ofertę tej porównywarki ubezpieczeń: https://www.ubezpieczeniaonline.pl bo oferują oni praktycznie wszystkie rodzaje ubezpieczeń a każde ubezpieczenie idzie kupić online w bardzo atrakcyjnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Przed wyjazdem, nawet na krótki zagraniczny urlop, zawsze warto wcześniej zaopatrzyć się w ubezpieczenie podróżne. Ja zawsze kupuję je na https://www.mfind.pl/ubezpieczenie-turystyczne/kalkulator/ i nigdy się nie zawiodłam. Zawsze mam do wyboru kilka ofert i mogę zdecydować się na tę, która najbardziej odpowiada moim potrzebom.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem pod wrażeniem. Świetny artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  32. Oczywiście samo zrobienie sobie wakacji jest niezwykle ważne i ja jestem zdania, że gdy tylko możemy to należy wypoczywać. Właśnie dlatego ja chcę również jechać do Tajlandii. Jak już czytałam na stronie https://kioskpolis.pl/wyjazd-za-granice-jakie-ubezpieczenie-do-tajlandii/ to wiem również wszystko o ubezpieczeniu turystycznym.

    OdpowiedzUsuń