środa, 20 grudnia 2017

Czuję się wypędzona

   Ci wszyscy, którzy mają blogi na Onecie, zostali poinformowani, że ich czas się skończył i albo dokonają eksportu swego bloga na inną platformę WordPress, albo ich blogi zostaną zlikwidowane. Nie wiem, dlaczego nie dowiedzieliśmy się, jaka jest tego przyczyna.
   Z ciekawości spróbowałam tego eksportu, ale mi się to nie udało, więc machnęłam ręką. Nie chcą mojego 12-letniego bloga, to nie. Kiedyś napisałam, że czuję się na blogach Onetu jak dinozaur, a że dinozaury zniknęły z Ziemi, więc i  ja zniknę z Onetu. 
   Za namową JaGi i dzięki jej pomocy odtworzyłam na przyjaznym Bloggerze pierwotny wygląd mego bloga, a przede wszystkim wróciłam do starego nagłówka.  Znów wrócę do polityki, która osacza nas ze wszystkich stron, co nie znaczy, że nie poruszę innych tematów.

   Na wielu blogach króluje tematyka świąteczna, więc u mnie też ona teraz zagości w postaci pięknego gifa:




    Wszystkim drogim Przyjaciołom blogowym życzę dużo szczęścia i oby następny rok nie był gorszy od tego, który niedługo nas opuści.

21 komentarzy:

  1. Anno, odnalazłam Cię, bardzo się cieszę. Dziękuję za życzenia i również załączam swoje dla Ciebie: pięknych Świąt i wspaniałego nowego 2018 roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Iwono, przeszłaś do historii, bo jesteś pierwszą komentującą na nowym blogu;)
    Radosnych świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miła Aniu, życie co jakiś czas nas zaskakuje i trzeba sobie z tym jakoś radzić.
    Życzę pomyślności w nowym miejscu blogowym i radości z pisania.
    Życzę miłych Świąt w pogodnym nastroju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu, już nie chciałabym, aby cokolwiek mnie zaskakiwało w życiu, bo chcę żyć w spokoju. Ale cóż, za dużo jest rzeczy, które nie są od nas zależne.
      Życzę wiele radości podczas świąt.

      Usuń
  4. Aniu a gdzie jest ta osa, co ma kłuć polityka w d... :) Jeszcze te literki w komentarzach są za małe, muszę zobaczyć jak je powiększyć, bo takie liliputki :)

    Aniu z okazji świąt Bożego Narodzenia życzę Tobie i najbliższym - zdrowych, wesołych i pogodnych dni w ten czas, ale nie tylko.

    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JaGuś, spójrz na górę bloga, tam jest ta osa, tylko maciupeńka, więc ledwo ją widać.
      Faktycznie, czcionka w komentarzach jest zbyt mała, ale zdaję się na Twoją pomoc.
      Dziękuję za życzenia i je odwzajemniam.
      Uściski.

      Usuń
    2. No tak, teraz zauważyłam i będzie latać sobie koło Jarka nosa :) To ci osa :)
      Człowiek ślepy juź, więc nie zauważyłam tej osy. Faktycznie, maciupeńka. I jak teraz literki w komentarzykach się podobają?

      Usuń
    3. Jaguś, favikona ma rozmiar 16 na 16 pikseli, więc jest maleńka i trudno ją zobaczyć. Mam nadzieję, że ta osa z żądłem wykaże się przy postach na temat polityki.
      Dziękuję za powiększenie komentarzy, przynajmniej teraz sa widoczne.
      Uściski.

      Usuń
    4. Aniu nie ma za co :) Jeszcze mi się tu coś niepodoba, ale zobaczę to jutro.
      Buziunia :)

      Usuń
    5. JaGuś, myślę, że już wszystko jest w porządku.
      Za wszystko Ci z całego serca dziękuję.
      Całuję i ściskam.

      Usuń
  5. No to najlepszego pani Profesór . Niech Ci sie darzy ... Wesołych Świat (babciabarbie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Andante, myślę, że nam obu będzie się darzyć w następnym roku.

      Usuń
  6. Dobre rozwiązanie, bo Blogger to rozsądna platforma. Kiedyś czytałem, że blogi to przeżytek i będą zamykane. Widać, zaczyna się od Onetu, szkoda.
    Ode mnie również życzenia radości i świątecznego spokoju. I niech się dobrze bloguje w nowym miejscu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbyszku, podobają mi się blogi na Bloggerze, z Onetem miałam duże problemy, bo komuś nie podobały się moje posty i co jakiś czas miałam zablokowanego bloga. Widocznie i na blogi Onetu przyszła "dobra zmiana".
      Tu nie powinnam mieś żadnych problemów i będę mogła pisać, co mi w duszy gra.
      Dziękuję za życzenia.
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  7. Mam nadzieję że nie zamkną mi poczty w onecie...???
    Pozdrawiam i życzę powodzenia po reaktywacji !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, poczty chyba Onet nie zamknie, bo gdzie będą umieszczać tę masę reklam, za które na pewno mają duże pieniądze. Jedynie obawiam się, że poczta na Onecie może dla zwykłych śmiertelników będzie płatna, bo teraz nie ma niczego za darmo.
      Dziękuję za życzenia.

      Usuń
  8. Aniu, dotarłam na Twój drugi blog przez przypadek:) ędę podczytywac.
    Wesołych Świat!

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam na nowym blogu, a właściwe starym nowym. Ciekawie wygląda i treść też.* Mam nadzieję i będę się starać, żeby dojść jak najszybciej do sprawności. Nie po to cierpiałam, żeby się poddać. Życzę spokojnych Świąt .

    OdpowiedzUsuń
  10. Anno,
    życzę Ci wszystkiego najlepszego!
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łucjo, dziękuję i również życzę wesołych świąt w rodzinnym gronie przy pięknie ustrojonej choince.

      Usuń
  11. Przykre. Nie wiem co bym zrobiła jakby mi teraz zamknęli bloga. Od 6 lat pisze na bloggerze i nie wyobrażam sobie go stracić serio. Tyle ludzi potraciło swoje blogi z niewiadomo czemu.

    OdpowiedzUsuń